1957.01.31. új járat indul 67-es jelzéssel a Baross tér - Kerepesi út - Keresztúri út - Jászberényi út - Rákoskeresztúri elágazás útvonalon.
1963.07.19. a Baross tér felé a - Kerepesi út - Lóvásár u. - Mosonyi u. - Mező Imre út - Kerepesi út útvonalon közlekedik.
1966.11.14. új betétjárat indul 67A jelzéssel a Baross tér és a Gyógyszergyár között.
1966.11.23. üzemzárással megszűnik a 67A.
1968.11.07. a rákoskeresztúri végállomás átadása.
1969.04.09.-től 1969.12.01.-ig a Kerepesi út átépítése miatt a Baross tér felé a - Kerepesi út - Hungária krt. - Stefánia út - Thököly út - Kerepesi út útvonalon közlekedik.
1970.04.03. a 2-es metró I. szakaszának átadásával csak az Örs vezér teréig jár.
1973.08.17. a Jászberényi úti felüljáró átadása.
1974.03.01. Rákoskeresztúr helyett csak a Kelet-pesti Tejüzemig közlekedik a Keresztúri úton át.
1977.12.05. a Kerepesi út - Gyakorló köz - Gyakorló u. - Keresztúri út (vissza: Gyakorló u. - Fehér út) útvonalon jár.
1986.07.07. ismét mindkét irányban a Keresztúri úton és a Kerepesi úton jár.
1988.01.30. a Tejüzemtől a Keresztúri út - Pesti út - Újlak u. - (Borsó u. - Lázár Deák u. - 513. u. - Pesti út - ) útvonalon az Újlak utcai lakótelepig közlekedik.
1990.09.01. a - Borsó u. - Újlak u. - Füstifecske u. - Flamingó u. - (Aranylúd u. - Lázár Deák u. - ) útvonalon közlekedik.
2000.07.26. az Örs vezér terei új buszvégállomás átadása.